Kalite ve Müşteri Memnuniyeti Politikası

Kalite, ulaşılan değil, koşullara göre sürekli yenilenen ve geliştirilen bir hedeftir. Mobilya bileşenleri sektöründe;  güvenilir, düzenli ve kurumsallaşmış bir iş anlayışı ile; gelişen teknolojiyi yakından takip ederek üretim kalitemizi yükseltmek, müşterilerimizin beklentilerini, isteklerini tam olarak karşılamak, kalite ve müşteri memnuniyeti yönetim sisteminin etkinliğini arttırmak, sektördeki yerimizin sürekliliğini sağlayarak ulusal ve uluslararası pazarlarda her zaman tercih edilen bir marka olarak var olmak, uygulanabilir tüm yasal ve düzenleyici gereklilikler baz alınarak, finansal, operasyonel ve kurumsal gereklilikler, müşteriler, çalışanlar, şikayet açılan tüm ilgili birimler arasında olan verilerin ele alınması  kalite ve müşteri memnuniyeti politikamız kapsamındadır.

5 kıtada 60'tan fazla ülkede satış noktası SATIŞ NOKTALARI