AGT

          home-design
          28 Ocak 2022

          Impress, Décor Yönetimi Başkanı Sascha Kostros'un Trendler Hakkındaki Etkileyici Görüşleri 

          Zaman değişiyor.

          Her zaman yeni trend temalarını takip ederken, zaman günlük hayatımızda bizi sürekli etkileyen bir konudur. Zaman, trendlerin üzerinde bir olgu olmakla birlikte onları tüketir, onlarla birlikte çalışır ve zaman zaman bunları yeniden değerlendirmemizi sağlar. Bu aynı zamanda çok zaman alan dekorların gelişimi için de söylenebilir. Tanımlanmış tasarım seçenekleri üzerinden kavramsal başlangıçlardan bitmiş ürüne kadar zaman, işimiz için etkili bir bileşendir. Ayrıca değişimle karakterize olan bu zorlu zamanlarda, zamana bakış açımızı da değiştiriyoruz. İnsanların sık sık "yeni normallik" olarak tanımladığı durum, kişisel zamanımıza neyin değdiğini ve neyin değmeyeceğini yeniden değerlendirmemize neden oluyor. Aynı zamanda zamanla başa çıkmanın, boş zaman ve çalışma saatleri arasında, kendimiz ve başkaları için zaman arasında bir denge veya uyum bulmanın farklı bir yolunu gerektirir. Zaman, hem toplumumuz hem de kendimiz için evrensel bir konu olduğundan, kişisel zaman ritmimizle mükemmel bir uyum içinde yaşadığımız yeni iletişim konsepti UCHRONIA'yla zamanı yansıtmak istiyoruz. Uchronia çevremizle, vücudumuzla ve zihnimizle senkronize olmamızı sağlayarak kendi koşullarımızla gelişmemize olanak tanır. Özellikle de sürekli teknolojik ilerlemenin hem insanlar hem de gezegenimiz olarak bizim için daha da fazla zaman baskısına yol açtığını yavaş yavaş anlamaya başladığımız bu modern zamanlarda, deneyimlemeye alıştığımız gibi zamandan kopmak bir fikirdir. Bu nedenle, UCHRONIA ile dikkatimizi zamanın iç zaman, biyolojik zaman ve rüya zamanı gibi diğer boyutlarına, dünyanın derin jeolojik zamanına kaydırır ve zamanın özelliklerini, büyüsünü ve trajedisini keşfederiz.

           Bu değişiklikler trendleri ve yeni ürün geliştirmeyi nasıl uyarladığımızı da etkiler. Uluslararası Tasarım Çemberimiz sürekli olarak küresel eğilimleri izlemektedir. Sektörümüz için önemli olan gelişmeleri filtrelemek için bilgileri toplar ve analiz eder. Sonuç olarak, günümüzde insanların hayatlarında ne düşündüklerini ve hissettiklerini, kendi bireysel alanlarını yaratırken ve değiştirirken ne arzuladıklarını ve ne aradıklarını yansıtan yeni trend dekorlar ortaya çıkıyor. Tüm bu trend temaları, sadece olağanüstü zamanlarımızın bir ürünü değil, aynı zamanda kendi kullanımımız ve zamanın kendisi hakkında bir ifadesidir. Bu eğilimler bize mevcut ruh halimiz, bugünümüz ve geleceğimiz için dileklerimiz ve umutlarımız ve hatta belki de UCHRONIA özlemimiz hakkında çok şey anlatıyor. UCHRONIA ile ilgili olarak bireysel eğilimler tanımlanmıştır.

          Güncel kalın ve Instagram'da bizi takip edin: https://www.instagram.com/impressdecorgroup/

          Sascha Kostros  

          Décor Yönetimi Başkanı


          Ortaya çıkan ütopyalar. Bu eğilim tamamen denge ve kontrastla ilgilidir. Vatandaşların kentsel yaşamın değerini yeniden değerlendirmesiyle kent ve doğa arasında giderek artan yakınlık, daha sağlıklı ve dengeli bir yaşam beklentisi oluşturuyor. Kasabalarımız ve şehirlerimiz, sadece kısa bir işe gidip gelme değil, doğaya ve mirasa daha bağlı bir yaşamı kolaylaştırır. Ofis ve perakende alanlarının boş kalmasıyla, tek seçeneğimiz merak etmekti; sırada ne var? Peki nasıl daha iyi bir hayat kurabiliriz? Yeni gelişen şehirde, eski ve yeni şehirler, yenilikçi kombinasyonlarla yan yana bulunur Yeni, apaçık modern bir şekilde tasarlandı ve eski olduğu gibi kutlandı, yeniden inşa edilmektense korundu. Uygarlığımızın eski köklerini keşfetmek ve geleceği keşfetmek için derinlere iniyoruz. Sıcak renk ve topraksı malzemelerden ön plana çıkarak stabil kalmamızı sağlıyor. Pandeminin ardından, stres ve tükenmişlikten kaçınarak zihinsel ve fiziksel dayanıklılık arıyoruz. 

          Sascha Kostros trend önerisi görsel 1

          Duyusal İyileşme. Çevremizin fiziksel ve zihinsel sağlığımız üzerindeki etkisinin daha önce hiç bu kadar farkında olmamıştık. Geçmiş olaylar bizi kırılganlığı benimsemeye sevk ederken, gelişmekte olan nöroestetik alanı, etrafınızdaki ürün ve alanların tasarımının ruhsal durumunuzu nasıl etkileyebileceğine ışık tutuyor. Evler, insanların gürültü ve dikkat dağınıklığından arınmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Daha karanlık alanlar duyusal tasarruf adına cazibe kazanır - bir duyuyu diğerini yükseltmek için hassasiyetini giderme uygulaması. Restoranların lezzetlerine ve deneyimlerine yeniden dikkat çekmek istemesi nedeniyle, düşük dikkat dağınıklıkları otelcilik sektöründe popülerlik kazandı. Tasarım, dikkati dağıtmadan dokunulabilir ve yumuşacık tek renk bir yerden bir diğerine akar. Pandeminin ardından, zihinsel ve fiziksel dayanıklılık arıyoruz.

          Sascha Kostros trend önerisi görsel 2

          Alçakgönüllülükle Yapıldı. Kapalı sınırlar ve kısıtlı seyahat, parmaklarımızın ucundaki harika kaynaklara gözlerimizi açtı. Dünyanın dört bir yanındaki tüketiciler kendi bölgelerini yeniden keşfediyor ve kapılarında bulunan özel el sanatlarını, mirası ve malzemeleri kutluyor. Tasarımcılar, yenileyici veya geçici bir doğaya sahip öğeleri yeniden keşfetmeyi deniyorlar. Biyomalzemeler veya yetiştirilen malzemeler (miselyum gibi), tasarlanandan ziyade yetiştirilmiş gibi görünen daha organik malzemelere doğru bir eğilim oluşturur ve renk efektleri botanik boyalardan esinlenir. Décor trendleri arasında özgünlük, doğallık ve böylece sürdürülebilir malzemeler ve el yapımı ürünler için köprü kurmak yer alır. Web sitemizde dekorlarımızdan daha fazlasını bulabilirsiniz: https://www.impress.biz/en/

          Sascha Kostros trend önerisi görsel 3

          Sascha Kostros trend önerisi görsel 4

          Neşeli Ev. Bu eğilim öncelikle iyimserlik ve neşe ihtiyacından kaynaklanmaktadır. Sonunda ‘çok başarılı yirmili yıllara’ girerken, ev sahipleri ister aile ve arkadaşlarla ister kendilerini çevreledikleri nesnelerle olsun, kendilerini neşe getiren şeylerle çevrelemek isteyeceklerdir. Sanat, renk, şekil ve malzemelerin hepsi bu neşe ve pozitiflik estetiğini besler. ‘Bizi olduğumuz gibi kabul et’ tutumu sosyal medyadan iç mekanlara geçer ve ev, gerçek kendini ifade etme ve kişilik için bir tuval haline gelir. Ortama uyum sağlamanın ötesinde öne çıkmak ve Kendin Yap yaklaşımı evinizi size özel kılar.


          Sascha Kostros trend önerisi görsel 5

          İnsanlardan uzakta yaşama İnzivaya çekilme ve alan ihtiyacı, kentlilerin kırsal alanlara kaçma ve 'insanlardan uzakta yaşama‘ talebini artırıyor. Tüketiciler, bu alanlar şehrin keşmekeşinden kaçmak için mükemmel bir panzehir sunduğundan, ıssız yerlerde yalnızlık buluyorlar. İç mekanlar ilkel bir hisse bürünür. Bu yaşam tarzlarının sertliği, çizik ve yontulmuş ahşaptan kararmış metallere ve kumlu kompozitlere kadar sağlam bir dış görünüme sahip ürünlere ilham verir.

          Sascha Kostros trend önerisi görsel 6

          Bu dünyanın dışında. Gerçekliğin kısıtlamalarından kaçma arzusu bu rüya gibi hikayeyi yönlendirir. Zor gerçeklerin ve sosyal değişimlerin olduğu bir çağın ardından, müşteriler gerçeküstücülüğün sunduğu kaçışı yürekten benimserler. İnsanların teknolojiden yararlanarak yeni dünyalara eriştiklerini, gerçeklikler arasında köprü kurduklarını ve hayal güçlerini serbest bıraktıklarını görüyoruz. Bu kaçış isteği sürrealizm, hiper - gerçek sanat ve diğer dünyevi tasarım yoluyla da yansıtılmaktadır. İç mekanlar, gerçek ve fantastik arasındaki sınırları kırar. Yüksek cilalı yüzeylere yansıyan ve odaları ruhani bir parıltıyla dolduran, şımarık katmanlı renkler açık alanlara dökülür.


          Sascha Kostrost trend önerisi görsel 7

          UCHRONIA ve güncel trendler hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen dijital platformumuzu ziyaret edin: https://digitalimpress.biz/

          • Tasarımcı